Veelgestelde vragen


Hoe lang is de wachttijd tot een intakegesprek?

Gemiddeld is de wachttijd momenteel 2 weken. Neem contact met me op voor het maken van een afspraak voor een gratis intakegesprek.

 

Hoe lang duurt een traject gemiddeld?

Dat is afhankelijk van het traject. Gemiddeld genomen duurt een traject tussen de 3 en 5 maanden.

 

Werk je ook in de avonden en in het weekend?

Ik werk enkel op afspraak in de avond of in het weekend.

 

Kun je bij mij thuis komen voor een massage of een consult?

Dit is alleen in extreme omstandigheden mogelijk. In principe vinden alle afspraken plaats in de praktijk in Wateringen, gelegen aan de Westlandseweg 10, 2291PG. Indien je een consult aan huis wil, reken ik een kilometervergoeding a €0,25 per kilometer vanaf postcode 2291PG.

 

Wat is de standaard levertijd voor een product?

Op dit moment is de levertijd van een product 2-3 werkdagen.  Als een product een langere levertijd heeft  neem ik zo snel mogelijk contact op.

 

Een product staat als uitverkocht in de webshop, kan ik het alsnog bestellen? 

Je kunt hiervoor het beste even contact opnemen via het contactformulier. Ik zal dan nagaan of het product nog te leveren is en jou hierover informeren.

 

Hoe zijn de prijzen opgebouwd?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Het BTW tarief is 21%.

 

Kan ik de producten afhalen?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt de bestelde producten op afspraak afhalen in mijn praktijk in Wateringen, aan de Westlandseweg 10, 2291PG.

 

Is het mogelijk om mijn pakket te laten verzenden naar een ophaallocatie van Postnl?

Bij het afrekenen van een product kan er worden gekozen voor bezorging thuis of op een POSTNL-ophaallocatie.

 

Kan ik een cadeaupakket direct bij de ontvanger laten bezorgen?

Dit is geen probleem. Je kunt het beste naast de bestelling een contactformulier invullen, waarin wordt aangegeven dat het een cadeau betreft en dat de factuur enkel per mail wordt verzonden.

 

Het product voldoet niet aan de verwachting. kan ik het retourneren?
Binnen 14  dagen kun je het pakket aan ons terugsturen. Zorg wel dat de producten in dezelfde staat zijn als je ze ontvangen hebt. Handgemaakte artikelen of artikelen op afstemming kunnen niet worden geretourneerd. Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief betaalde verzendkosten terug als het product nog intact is. Indien je een artikel wilt terugsturen, betaal je zelf de verzendkosten voor het retour zenden. Meer informatie over het retourneren staat in onze algemene voorwaarden.

 

Waarom heb je gekozen voor de oliën van Tisserand?

Tisserand is meer dan eens bekroond tot beste etherische olie. Bij Tisserand staan mens en milieu voorop. De bestanddelen van de oliën zijn allen traceerbaar, duurzaam, zoveel mogelijk biologisch en volledig vegan. Meer informatie over de oliën van Tisserand vind je in de kennisbank.

 

Hoe gebruik ik aromatherapie?

Bij het gebruiken van aromatherapie staat veiligheid voorop. Meer informatie hierover en over de vele toepassingen van aromatherapie vind je in de kennisbank.

 

Zijn er andere vragen? Neem gerust contact met me op. Ik zal zo snel mogelijk reageren.